Lediga jobb som Inköpsplanerare i Ängelholm

Se lediga jobb som Inköpsplanerare i Ängelholm. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Ängelholm som finns hos arbetsgivaren.

Planeringsledare i Ängelholm

Ansök    Jul 10    Experis AB    Inköpsplanerare
Söker du ett nytt jobb som planeringschef där du kan stödja produktionsteamet med dina starka planeringsprocesser? Är du en ambitiös ledare och vill tillämpa dina planerings-, analytiska och ledarskapsfärdigheter ? Då kommer du ha en betydande påverkan på vår kunds innovativa resa framåt. Planeringschef inom produktion i Ängelholm Söker du ett nytt jobb som planeringschef där du kan stödja produktionsteamet med dina starka planeringsprocesser? Är du en a... Visa mer
Söker du ett nytt jobb som planeringschef där du kan stödja produktionsteamet med dina starka planeringsprocesser? Är du en ambitiös ledare och vill tillämpa dina planerings-, analytiska och ledarskapsfärdigheter ? Då kommer du ha en betydande påverkan på vår kunds innovativa resa framåt.

Planeringschef inom produktion i Ängelholm

Söker du ett nytt jobb som planeringschef där du kan stödja produktionsteamet med dina starka planeringsprocesser? Är du en ambitiös ledare och vill tillämpa dina planerings-, analytiska och ledarskapsfärdigheter ? Då kommer du ha en betydande påverkan på vår kunds innovativa resa framåt.

Detta är ett konsultuppdrag på 6-8 månader med stora möjligheter att gå över till kunden
Planerad start under Augusti.

Din roll:
Du kommer vara en viktig medlem i ledningsgruppen för tekniska operationer, ansvarig för planeringsfunktionen och lagerhanteringen på platsen, och rapporterar till senior manager. Detta är en varierande roll där du som chef kommer att vara involverad i utveckling av planeringsprocesser, leda ditt team, strukturera och hantera lager nivåer samt tydligt kommunicera utvecklingen till ledningsgrupp och intressenter inom divisionen.

Dina arbetsområden:

* Ansvara för planering och schemaläggning av färdiga varor och råmaterial med hjälp av MRP och andra planeringsverktyg.
* Skapa, granska och distribuera tillverkningsscheman.
* Utvärdera och genomföra snabba förfrågningar.
* Kunna presentera nyckeltal för avdelningen till Supply Chain.
* Leda avdelningens stöd för att uppnå mål för lager och restorder.
* Leda och delta i långsiktig kapacitetsplaneringsanalys för tillverkningscentra.
* Hantera platslager för alla SKU:er, inklusive nivåer, säkerhetslager, hållbarhet och åldrande/utgångna produkter.
* Representera Supply Chain via ledningsgruppen för tekniska operationer i diskussioner för att optimera produktionen på platsen.
* Förbättra planeringsprocesser i samarbete med divisionens Supply Chain-avdelning.

Utbildning:

* Kandidatexamen i Supply Chain, Business, Operations eller ett relaterat område, eller relevant erfarenhet istället för en examen.
* Examen från Supply Chain-akademi ses som en merit.

Din profil

* Erfarenhet av att leda produktion, planering och verksamhetsrelaterade aktiviteter, helst 3-års erfarenhet.
* Erfarenhet av ERP-system (SAP) i en tillverkningsmiljö.
* Skicklig i kapacitetsplanering, produktionsutjämning och identifiering och hantering av produktionsbegränsningar.
* Förståelse för MPS- och MRP-processer.
* Starka färdigheter i Excel, analytisk förmåga och problemlösning.
* Förmåga att utveckla och tillhandahålla rapporter för att tillgodose pågående förfrågningar om lager, kapacitet och produkt tillgänglighet.
* Ledarskapserfarenhet av att arbeta med strategiska planer och talangutveckling.


Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Ulrika Jigman via e-post: [email protected] eller [email protected]

Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!



Om Jefferson Wells

Jefferson Wells är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärsmål i fokus. Vi har ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Som konsult hos Jefferson Wells utvecklar du tillsammans med din konsultchef en specifik karriärplan utifrån dina önskemål och din kompetens. Genom oss får du möjlighet att arbeta på stora internationella koncerner och mindre bolag inom många olika branscher.???? Visa mindre

Purchasing Project Leader

The Role This position plays an integral role in driving improvements in Koenigsegg key metrics in the sourcing of all categories related to Direct Material. You will be the key player in the projects to coordinate and plan the purchasing and Supply Chain efforts. You will need to master the planning of resources needed in the project. As an employee at Koenigsegg, you are expected to share Koenigsegg’ values. Engage in results driven continuous improvem... Visa mer
The Role

This position plays an integral role in driving improvements in Koenigsegg key metrics in the sourcing of all categories related to Direct Material. You will be the key player in the projects to coordinate and plan the purchasing and Supply Chain efforts. You will need to master the planning of resources needed in the project.

As an employee at Koenigsegg, you are expected to share Koenigsegg’ values. Engage in results driven continuous improvements and purposeful application of Koenigsegg Way.

Duties & Responsibilities

As Purchasing Project Leader, main responsibility is to be responsible for planning of sourcing strategies and ensure that the project have the resources needed from the supply chain department. The purpose is to have a long-term view on internal resource needs as well ensure that the current and future supplier base is in line with the project needs.

-
Own and be responsible to keep BOM COST up to date.

-
Report purchasing deliverables throughout the project gateways and secure the deadlines are kept.

-
Manage projects from a Supply Chain Perspective.

-
Coordinate and manage procurement and Supply chain activities to maximize projects

-
Plan and define resource need to ensure purchasing deliverables are met in time for project.

- Analyse technical and commercial conditions in order to determine procurement strategy for each project.
- Support commercial relationships (incl. contract terms & conditions and annual negotiations) when needed.
- To identify and manage project related supply risks.

Qualifications

Master or bachelor's degree in Industrial engineering and Management or other relevant training in combination with at least 3-5 years’ experience in the field of Sourcing/Supply Chain Management

- Minimum 3 years documented Sourcing related experience.
- Strong business acumen.
- Open-minded self-starter with the ability to adapt, improvise and problem solve, as well as work independently on multiple tasks or projects.
- Good technical knowledge about electronics and mechanical components and their functionality.
- Strong interpersonal skills with a high degree of resilience to deal with urgent requests, and minimal information. Works well with various teams
- Excellent analytical, negotiation, and problem-solving skills. Passion for results, strategy, and hands-on execution.
- Strong written and verbal skills as well as organizational and project management capabilities
- Proficient in Excel, Project, Power Point, Word, ERP systems (Monitor or equivalent)
- Ability to mitigate unforeseen problems creatively and effectively.
- Advanced language skills in Swedish or English in both speech and writing
- Good oral and written communication skills, suitable for both large groups and senior management
- Willingness to learn.

Availability

- Immediately / According to agreement
- Full time
- Normal working hours 40 h/week, some overtime occurs

What we Offer

- Flexible work schedules + culture of collaboration
- Rare opportunity to impact a growing company, backed by Koenigsegg’s long track record of success and profitability
- Engaging and friendly work environment, guided by leadership with a strong vision
- Work alongside world-class talent in tech and automotive
- Quick decision making, flat hierarchy


Koenigsegg is most known for building some of the fastest cars in the world; with almost all of our megacar technologies that are patented and made in-house by our almost 500 world-class technicians, engineers, sourcing experts, production craftsmen, and communicators.

What we’ve created is a unique proving ground of engineering creativity that makes use of our breakthrough megacar development and legacy to push the boundaries of sustainable mobility technology.

So, what’s next?

We are on a universe-denting mission to develop the next generation of breakthrough tech and products. We are looking for outstanding, impactful, and authentic individuals to grow with us. Our ambitions are inspiring but will push the limits of what is possible – requiring one to work efficiently amid our cross-functional teams to execute at high-quality levels.

The goal is clear: innovate and transform. Visa mindre

Vikarierande Supply planner till vårt kontor i Ängelholm

Ansök    Jul 27    Skånska Byggvaror AB    Inköpsplanerare
Vill du arbeta med operativt inköp i ett växande företag? Då är detta ett jobb för dig. Vi är just nu i en utvecklande fas där vi söker en vikarierande Supply planner/inköpare till vårt team i Ängelholm. I rollen som Supply planner/inköpare har du en central roll i företaget och är ansvarig för att anskaffa rätt produkt i rätt tid och med rätt kvantitet till lager och produktion. Som arbetsverktyg kommer du att ha affärssystem och prognosverktyg till h... Visa mer
Vill du arbeta med operativt inköp i ett växande företag? Då är detta ett jobb för dig. Vi är just nu i en utvecklande fas där vi söker en vikarierande Supply planner/inköpare till vårt team i Ängelholm.

I rollen som Supply planner/inköpare har du en central roll i företaget och är ansvarig för att anskaffa rätt produkt i rätt tid och med rätt kvantitet till lager och produktion. Som arbetsverktyg kommer du att ha affärssystem och prognosverktyg till hjälp. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för att lägga beställning av varor, leveransbevaka och dagligen hålla kontakt med våra leverantörer.

Dina arbetsuppgifter innebär i huvudsak att:

- ansvara för dagligt operativt inköp
- optimera lagernivåerna
- leveransbevaka
- arbeta med prognoser
- ha daglig kontakt med både interna och externa parter
- arbeta med ständiga förbättringar inom supply chain
- fungera som back-up till andra roller inom supply och inköp


Du behöver behärska såväl svenska som engelska i tal och skrift. Vi tror att du har arbetat med inköp och planering tidigare eller att du har ett stort intresse för inköp. Vi erbjuder dig ett utmanande arbete med stor frihet och du jobbar i ett team av kompetenta och trevliga arbetskamrater som hjälper dig att växa med uppgifterna.

Vem är du?

- du har god kunskap och förståelse för hela varuförsörjningskedjan från leverantör till kund
- du tycker om att arbeta såväl självständigt som i team
- du är lösningsorienterad med bra drivkraft
- du är strukturerad och analytisk
- du har relevant högskole-/universitetsutbildning

Tjänsten är ett vikariat med möjlighet till förlängning.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Skånska Byggvaror har siktet på att bli marknadsledande inom Garden Living och är redan idag störst i Sverige på gör-det-själv-marknaden för förädlade byggvaruprodukter. Bolaget säljer ett lättöverskådligt sortiment för villans yttre och inre miljöer – t.ex. uterum, växthus, spa, dörrar, fönster, förvaringslösningar etc. Alla produkter säljs under eget varumärke. Genom egen produktutveckling och tillverkning av stora delar av sortimentet, har Skånska Byggvaror kontroll på hela kedjan från produktidé till slutkund. Skånska Byggvaror är ett lönsamt, onlinebaserat nordiskt bolag som erbjuder ett noga utvalt och prisvärt sortiment till hemmafixare, huvudsakligen genom sin webbplattform som har över sex miljoner besök årligen. Vi möter våra kunder i våra omnikanaler webb, butik och telefon.

Sedan Börje Blomqvist grundande bolaget 1965 har det framgångsrikt utvecklats från postorderförsäljare till etablerat bolag med tolv butiker, åtta i Sverige och fyra i Norge, samt nordisk e-handel. Nu fokuserar Skånska Byggvaror på att utveckla sin kärnverksamhet Garden Living med en stark portfölj av egna produkter, en egen unik infrastruktur för e-handel och bygger på sina styrkor för att driva lönsam tillväxt och skapa en mer modern marknadsledare.

Skånska Byggvaror har idag ca 170 medarbetare i Sverige och Norge. Huvudkontoret finns strategiskt beläget i fräscha lokaler i Solna och vi finns även med logistikcenter och kontor i Ängelholm samt produktion i Bjuv samt fysiska butiker i både Sverige och Norge (i Norge under namnet Grönt Fokus). Skånska Byggvaror ingår i Byggmax Group. Visa mindre

Project Coordinator

Project Coordinator Koenigsegg continues to grow, and we are now looking for a Supply chain project coordinator to join our team. Koenigsegg is leading the way in the Hyper car business and this must excite you. If you like working in a fast-paced environment and be a part of an exciting journey ahead, with the possibility to wright automotive history, you might be the person we are looking for! The Role This position plays an integral ro... Visa mer
Project Coordinator


Koenigsegg continues to grow, and we are now looking for a Supply chain project coordinator to join our team.


Koenigsegg is leading the way in the Hyper car business and this must excite you. If you like working in a fast-paced environment and be a part of an exciting journey ahead, with the possibility to wright automotive history, you might be the person we are looking for!


The Role


This position plays an integral role in driving improvements in Koenigsegg key metrics in the sourcing of all categories related to Direct Material. You will be the key player in the projects to coordinate and plan the purchasing and Supply Chain efforts. You will need to master the planning of resources needed in the project.
As an employee at Koenigsegg, you are expected to share Koenigsegg’ values. Engage in results driven continuous improvements and purposeful application of Koenigsegg Way.


Duties & Responsibilities


As Supply Chain Project coordinator, main responsibility is to be responsible for planning of sourcing strategies and ensure that the project have the resources needed from the supply chain department. The purpose is to have a long-term view on internal resource needs as well ensure that the current and future supplier base to is in line with the project needs.
Sourcing of parts and services for production, development, and service/aftermarket
Manage projects from a Supply Chain Perspective.
Coordinate and manage procurement and Supply chain activities to maximize projects
Plan and define resource need to ensure purchasing deliverables are met in time for project.
Analyse technical and commercial conditions in order to determine procurement strategy for each project.
Support commercial relationships (incl. contract terms & conditions and annual negotiations) when needed.
To identify and manage project related supply risks.
Own and be responsible to keep BOM COST up to date.
Report purchasing deliverables throughout the project gateways and secure the deadlines are kept.





Qualifications


Master or bachelor's degree in Industrial engineering and Management or other relevant training in combination with at least 3-5 years’ experience in the field of Sourcing/Supply Chain Management
Minimum 3-5 years documented Sourcing related experience.
Strong business acumen.
Open-minded self-starter with the ability to adapt, improvise and problem solve, as well as work independently on multiple tasks or projects.
Good technical knowledge about electronics and mechanical components and their functionality.
Strong interpersonal skills with a high degree of resilience to deal with urgent requests, and minimal information. Works well with various teams
Excellent analytical, negotiation, and problem-solving skills. Passion for results, strategy, and hands-on execution.
Strong written and verbal skills as well as organizational and project management capabilities
Proficient in Excel, Project, Power Point, Word, ERP systems (SAP or equivalent)
Ability to mitigate unforeseen problems creatively and effectively.
Advanced language skills in Swedish and English in both speech and writing
Good oral and written communication skills, suitable for both large groups and senior management
Willingness to learn.

Availability
Immediately / According to agreement
Full time
Normal working hours 40 h/week, some overtime occurs Visa mindre

Purchasing Project Leader

The Role This position plays an integral role in driving improvements in Koenigsegg key metrics in the sourcing of all categories related to Direct Material. You will be the key player in the projects to coordinate and plan the purchasing and Supply Chain efforts. You will need to master the planning of resources needed in the project. As an employee at Koenigsegg, you are expected to share Koenigsegg’ values. Engage in results driven continuous improvem... Visa mer
The Role

This position plays an integral role in driving improvements in Koenigsegg key metrics in the sourcing of all categories related to Direct Material. You will be the key player in the projects to coordinate and plan the purchasing and Supply Chain efforts. You will need to master the planning of resources needed in the project.

As an employee at Koenigsegg, you are expected to share Koenigsegg’ values. Engage in results driven continuous improvements and purposeful application of Koenigsegg Way.

Duties & Responsibilities

As Purchasing Project Leader, main responsibility is to be responsible for planning of sourcing strategies and ensure that the project have the resources needed from the supply chain department. The purpose is to have a long-term view on internal resource needs as well ensure that the current and future supplier base is in line with the project needs.

-
Own and be responsible to keep BOM COST up to date.

-
Report purchasing deliverables throughout the project gateways and secure the deadlines are kept.

-
Manage projects from a Supply Chain Perspective.

- Coordinate and manage procurement and Supply chain activities to maximize projects
- Plan and define resource need to ensure purchasing deliverables are met in time for project.
- Analyse technical and commercial conditions in order to determine procurement strategy for each project.
- Support commercial relationships (incl. contract terms & conditions and annual negotiations) when needed.
- To identify and manage project related supply risks.

Qualifications

Master or bachelor's degree in Industrial engineering and Management or other relevant training in combination with at least 3-5 years’ experience in the field of Sourcing/Supply Chain Management

- Minimum 3 years documented Sourcing related experience.
- Strong business acumen.
- Open-minded self-starter with the ability to adapt, improvise and problem solve, as well as work independently on multiple tasks or projects.
- Good technical knowledge about electronics and mechanical components and their functionality.
- Strong interpersonal skills with a high degree of resilience to deal with urgent requests, and minimal information. Works well with various teams
- Excellent analytical, negotiation, and problem-solving skills. Passion for results, strategy, and hands-on execution.
- Strong written and verbal skills as well as organizational and project management capabilities
- Proficient in Excel, Project, Power Point, Word, ERP systems (Monitor or equivalent)
- Ability to mitigate unforeseen problems creatively and effectively.
- Advanced language skills in Swedish or English in both speech and writing
- Good oral and written communication skills, suitable for both large groups and senior management
- Willingness to learn.

Availability

- Immediately / According to agreement
- Full time
- Normal working hours 40 h/week, some overtime occurs

What we Offer

- Flexible work schedules + culture of collaboration
- Rare opportunity to impact a growing company, backed by Koenigsegg’s long track record of success and profitability
- Engaging and friendly work environment, guided by leadership with a strong vision
- Work alongside world-class talent in tech and automotive
- Quick decision making, flat hierarchy


Koenigsegg is most known for building some of the fastest cars in the world; with almost all of our megacar technologies that are patented and made in-house by our almost 500 world-class technicians, engineers, sourcing experts, production craftsmen, and communicators.

What we’ve created is a unique proving ground of engineering creativity that makes use of our breakthrough megacar development and legacy to push the boundaries of sustainable mobility technology.

So, what’s next?

We are on a universe-denting mission to develop the next generation of breakthrough tech and products. We are looking for outstanding, impactful, and authentic individuals to grow with us. Our ambitions are inspiring but will push the limits of what is possible – requiring one to work efficiently amid our cross-functional teams to execute at high-quality levels.

The goal is clear: innovate and transform. Visa mindre