Lediga jobb som Försäljningsassistent i Ängelholm

Se lediga jobb som Försäljningsassistent i Ängelholm. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Ängelholm som finns hos arbetsgivaren.

Driven säljare till växande bolag!

Om oss Fibio är en svensk mobiloperatör som erbjuder flexibla och prisvärda mobilabonnemang. Vi är stolta över att ha högst betyg av alla operatörer i Sverige på Trustpilot, och vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Vi är också en av få mobiloperatörer som erbjuder miljömärkta abonnemang certifierade med Bra miljöval, vilket betyder att våra kunder kan göra ett bra val både för plånboken och miljön. Om jobbet Som säljare... Visa mer
Om oss Fibio är en svensk mobiloperatör som erbjuder flexibla och prisvärda mobilabonnemang. Vi är stolta över att ha högst betyg av alla operatörer i Sverige på Trustpilot, och vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Vi är också en av få mobiloperatörer som erbjuder miljömärkta abonnemang certifierade med Bra miljöval, vilket betyder att våra kunder kan göra ett bra val både för plånboken och miljön.
Om jobbet Som säljare hos oss kommer du att:
Ringa till potentiella kunder och hjälpa dem hitta bättre abonnemang som passar deras behov och önskemål.
- Arbeta mot tydliga mål där du får möjlighet att utvecklas som säljare och lära dig en av världens mest värdefulla färdigheter – att sälja
- Jobba tillsammans med ditt team för att fortsätta vara ett av de bästa på marknaden, samtidigt som du skapar resultat och förbättrar din lön och kunskaper

- Du kommer också att lära dig försäljning från grunden, allt från att hålla en bra och tydlig kommunikation, till att lägga upp effektiva argument, hantera invändningar och skapa höga resultat med nöjda kunder
Vi erbjuder toppmoderna lokaler och faciliteter, där du kommer att arbeta i en inspirerande och professionell miljö.
Anställningen är på heltid, vardagar 8-17, och det finns inte möjlighet till flexibla arbetstider eller distansarbete – allt jobb görs här på kontoret tillsammans med ditt team.
Vad vi söker hos dig:
- Du har en god social förmåga samt är kommunikativ
- Du har driv och vill utvecklas både i ditt yrkesliv och personligt
- Du är van vid datorer och kan svenska flytande
- Du är professionell, kommer i tid, har hög närvaro och verkligen vill lära dig säljyrket
- Du har en positiv attityd och en stark vilja att lyckas
- Du är villig att investera tid och engagemang för att utvecklas, och tar ansvar för din utveckling.
Erfarenhet är meriterande, men absolut inget krav. Många av våra medarbetare har ingen tidigare erfarenhet, det som krävs är vilja, attityd och engagemang.

Vi erbjuder:
- Utbildning & utveckling: Vi tror på att hjälpa dig att växa! Hos oss får du utbildning och support för att bli riktigt duktig på försäljning. Du lär dig allt från kommunikation till argumentation och invändningshantering för att skapa nöjda kunder och höga resultat.
- Karriärmöjligheter: Hos oss finns det alltid chans att ta nästa steg i karriären. Vi jobbar snabbt och målmedvetet, och vill att du ska växa med oss.
- Lön: Du får en garantilön och en prestationsbaserad provisionsmodell där din lön går upp ju bättre du presterar. Goda resultat belönas ordentligt!
- Feedback & kollegor: Vi är ett härligt team som gillar att fira framgångar och ge varandra feedback för att bli ännu bättre. Här hjälps vi åt och har kul tillsammans.

Om du älskar försäljning och vill vara en del av ett företag som verkligen bryr sig om sina kunder och gör ett bra val för miljön, då vill vi gärna höra från dig!
Skicka in din ansökan idag!
Välkommen till Fibio Visa mindre

Administrative Coordinator

Har du erfarenhet av administration och gillar att arbeta tvärfunktionellt? Nu får du chansen att utveckla din profil och ta nästa kliv på ett väletablerat företag där du kommer arbeta nära ledning och arbetskamrater! Nu söker Eplan en person som är duktig på att koppla ihop avdelningar och nyckelpersoner för att skapa en helhet i organisationen. Det är ditt jobb att vara spindeln i nätet för att underlätta kommunikation och avlasta dina kollegor administr... Visa mer
Har du erfarenhet av administration och gillar att arbeta tvärfunktionellt? Nu får du chansen att utveckla din profil och ta nästa kliv på ett väletablerat företag där du kommer arbeta nära ledning och arbetskamrater! Nu söker Eplan en person som är duktig på att koppla ihop avdelningar och nyckelpersoner för att skapa en helhet i organisationen. Det är ditt jobb att vara spindeln i nätet för att underlätta kommunikation och avlasta dina kollegor administrativt. Som Administrative Coordinator ska du följa upp, rapportera och koordinera projekt för kunder men även internt. 

Arbetsuppgifter
Som Administrative Coordinator ansvarar du för att knyta ihop projekt tillsammans med övriga avdelningar. Du samarbetar mest med Eplans sälj- och konsultationsenhet och bistår dem med att bland annat se till att rätt person får rätt information, att processer blir mer effektiva och att ärende gentemot kunder eller internt slutförs. Hantering av offerter, order, avtal etc kommer vara en stor del av din vardag samtidigt som du ser över att den dagliga verksamheten är i enighet med satta mål och KPIer. 

Dina huvudsakliga arbetsgifter: Koordinera information, mail och samtal till rätt kanal
Ta fram rapporter, kalkyler och presentationer
Rapportera KPIer
Kontakt med Sälj, konsultation och vid behov, marknadsavdelningen
Följa upp konsulters arbete
Underhåll av CRM-system
Projektleda exempelvis event och utbildningar

Om dig
Vi söker en prestigelös person som gillar att röra sig i en verksamhet. Du är noggrann och motiveras av att bolla många projekt. Samtidigt som administration är en stor del av ditt arbete, är du en person som gillar att prata med människor och vågar ta för sig, därmed är det viktigt att du är en teamplayer som bidrar till sammanhållning och god energi. Vi ser även att du kan vara ett bollplank och pelare för dina kollegor samtidigt som du trivs i en roll med mycket ansvar. Slutligen ser vi gärna att du har erfarenhet av en roll med ledarskap och någon form av projektledning.

Ytterligare erfarenheter: Tidigare administrativa roller
Teknik och/eller IT-roller är meriterande
Fakturering och orderhantering
Goda presentationsförmågor
Kunskaper Office och Excel
SAP och CRM-system (Eplan använder C4C)
Systemvana
Förstå kunders problem och behov
Implementera rutiner
Flytande Svenska 
Engelska på en hög nivå
Nordiska språk och tyska är meriterande

Eplan erbjuder dig
Ett spännande jobb i ett marknadsledande företag som sätter standarden för moderna E-CAE-lösningar. Du får chansen att bidra till Eplans fortsatta succé och ges därför möjligheter att utvecklas tillsammans med verksamheten i en fartfylld miljö. Utöver detta erbjuds du ett generöst friskvårdspaket, tjänstepension samt andra förmåner. 

Ansökan
I denna rekrytering har Eplan valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Martin Jörhov på [email protected] eller telefonnummer: 0709-683035. Visa mindre

Sales Advisor 5h - Summer substitute

Job Description WHAT YOU’LL DO? As a Sales Advisor at H&M, you’ll play a key role in creating an outstanding customer experience. You’ll welcome customers, guide them through your store, and support them in finding what they need while showcasing our products. Acting in line with our values, you’ll contribute to both your own success and the success of the company. You will: Share your fashion and product knowledge to help customers make informed choices... Visa mer
Job Description


WHAT YOU’LL DO?
As a Sales Advisor at H&M, you’ll play a key role in creating an outstanding customer experience. You’ll welcome customers, guide them through your store, and support them in finding what they need while showcasing our products. Acting in line with our values, you’ll contribute to both your own success and the success of the company.
You will:
Share your fashion and product knowledge to help customers make informed choices.
Collaborate with your team to deliver exceptional service at every step of the customer journey.
Ensure the sales floor and back of house are well-stocked, organized, and inviting.
Support with opening and closing of the store.
Represent yourself and the brand positively during all customer interactions.





WHO YOU’LL WORK WITH?


Our stores are the heart of our company, where customers experience our brand firsthand. As part of the dynamic Store Team, every role—from Sales Advisors, Department Managers, Store Managers and Visual Merchandisers to Assistant Store Managers, Cash Office Responsible, and Delivery Responsible in larger stores—contributes to creating an inspiring and welcoming environment. You’ll also connect with the wider Area Team, collaborating across stores to share insights and drive success together. Alongside your team, you'll play a vital role in helping customers feel confident and express their individuality with the latest trends and timeless styles. By building meaningful connections with customers in our stores, we make fashion accessible and sustainable for all.




WHO YOU ARE?


We are looking for people with…?
Experience in customer service within fashion, retail, or similar fields.

And people who are…?
Passionate about fashion and delivering an exceptional in-store experience while promoting our products and driving sales.
Thriving in collaborative and dynamic environments.
Communicative, creative, curious to work with store technology, with a strong eagerness to learn and develop.
Flexible and action oriented.





WHO WE ARE?


H&M Group is a global company of strong fashion brands and ventures. Our goal is to prove that there is no compromise between exceptional design, affordable prices, and sustainable solutions. We want to liberate fashion for the many, and our customers are at the heart of every decision we make.?
?We are made up of thousands of passionate and talented colleagues united by our shared culture and values. Together, we want to use our power, our scale, and our knowledge to push the fashion industry towards a more inclusive and sustainable future. ?




WHY YOU’LL LOVE WORKING HERE ?


At H&M Group, we are proud to be a vibrant and welcoming company. We offer our employees attractive benefits with extensive development opportunities around the globe. ?
All our employees receive a staff discount card, usable on all our H&M Group brands in stores and online.
In addition to our staff discount, all our employees are included in our H&M Incentive Program – HIP. You can read more about our H&M Incentive Program?here.





JOIN US?


Our uniqueness comes from a combination of many things – our inclusive and collaborative culture, our strong values, and opportunities for growth. But most of all, it’s our people who make us who we are.?
This is a temporary position for 3 months during summer offering 5 hours per week with start in May or by agreement. This position is based in Ängelholm and you should be able to work during store opening hours. Basic language skills in Swedish or English is needed.
We have an ongoing selection, so the position may be filled before the application deadline, so send in your application today! The last application date is 19/3.
Take the next step in your career together with us. The journey starts here.?
* Store roles assessment:
To manage the high volume of applications for the Sales Advisor role, we use an online assessment method for skills-based recruitment within some of our stores. You will need to complete it as part of the application and screening process. Your responses will be scored by an assessment tool that applies predefined criteria set by H&M Group.
After completing the assessment, you’ll have the opportunity to share feedback and ask questions. If you experience any difficulties or prefer an alternative assessment method, please contact [email protected]. Choosing an alternative will not impact on your application.
For more information on how we process your personal data, please see our Privacy Notice.
** We are committed to a recruitment process that is fair, equitable, and based on competency. We therefore kindly ask you to not attach a cover letter in your application. Visa mindre

Administrative Coordinator

Har du erfarenhet av administration och gillar att arbeta tvärfunktionellt? Nu får du chansen att utveckla din profil och ta nästa kliv på ett väletablerat företag där du kommer arbeta nära ledning och arbetskamrater! Nu söker Eplan en person som är duktig på att koppla ihop avdelningar och nyckelpersoner för att skapa en helhet i organisationen. Det är ditt jobb att vara spindeln i nätet för att underlätta kommunikation och avlasta dina kollegor administr... Visa mer
Har du erfarenhet av administration och gillar att arbeta tvärfunktionellt? Nu får du chansen att utveckla din profil och ta nästa kliv på ett väletablerat företag där du kommer arbeta nära ledning och arbetskamrater! Nu söker Eplan en person som är duktig på att koppla ihop avdelningar och nyckelpersoner för att skapa en helhet i organisationen. Det är ditt jobb att vara spindeln i nätet för att underlätta kommunikation och avlasta dina kollegor administrativt. Som Administrative Coordinator ska du följa upp, rapportera och koordinera projekt för kunder men även internt. 

Arbetsuppgifter
Som Administrative Coordinator ansvarar du för att knyta ihop projekt tillsammans med övriga avdelningar. Du samarbetar mest med Eplans sälj- och konsultationsenhet och bistår dem med att bland annat se till att rätt person får rätt information, att processer blir mer effektiva och att ärende gentemot kunder eller internt slutförs. Hantering av offerter, order, avtal etc kommer vara en stor del av din vardag samtidigt som du ser över att den dagliga verksamheten är i enighet med satta mål och KPIer. 

Dina huvudsakliga arbetsgifter: Koordinera information, mail och samtal till rätt kanal
Ta fram rapporter, kalkyler och presentationer
Rapportera KPIer
Kontakt med Sälj, konsultation och vid behov, marknadsavdelningen
Följa upp konsulters arbete
Underhåll av CRM-system
Projektleda exempelvis event och utbildningar

Om dig
Vi söker en prestigelös person som gillar att röra sig i en verksamhet. Du är noggrann och motiveras av att bolla många projekt. Samtidigt som administration är en stor del av ditt arbete, är du en person som gillar att prata med människor och vågar ta för sig, därmed är det viktigt att du är en teamplayer som bidrar till sammanhållning och god energi. Vi ser även att du kan vara ett bollplank och pelare för dina kollegor samtidigt som du trivs i en roll med mycket ansvar. Slutligen ser vi gärna att du har erfarenhet av en roll med ledarskap och någon form av projektledning.

Ytterligare erfarenheter: Tidigare administrativa roller
Teknik och/eller IT-roller är meriterande
Fakturering och orderhantering
Goda presentationsförmågor
Kunskaper Office och Excel
SAP och CRM-system (Eplan använder C4C)
Systemvana
Förstå kunders problem och behov
Implementera rutiner
Flytande Svenska 
Engelska på en hög nivå
Nordiska språk och tyska är meriterande

Eplan erbjuder dig
Ett spännande jobb i ett marknadsledande företag som sätter standarden för moderna E-CAE-lösningar. Du får chansen att bidra till Eplans fortsatta succé och ges därför möjligheter att utvecklas tillsammans med verksamheten i en fartfylld miljö. Utöver detta erbjuds du ett generöst friskvårdspaket, tjänstepension samt andra förmåner. 

Ansökan
I denna rekrytering har Eplan valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Martin Jörhov på [email protected] eller telefonnummer: 0709-683035. Visa mindre

Junior innesäljare

Bli en nyckelspelare i Swedish Brands team! Välkommen till oss på Swedish Brands teamet! Vilka är vi? Swedish Brands är endynamisk sälj- och marknadsföringsbyrå, som nu söker nya kollegor förstärka vårt team. Vi är påväg mot att bli branschledande vilket vi tycker är magiskt! Som medarbetare är du med och bidrar med god stämning samt goda säljresultat.Vårt uppdrag är att revolutionera försäljnings- och marknadsföringsbranschen med nyskapande strategier och... Visa mer
Bli en nyckelspelare i Swedish Brands team!
Välkommen till oss på Swedish Brands teamet!
Vilka är vi?
Swedish Brands är endynamisk sälj- och marknadsföringsbyrå, som nu söker nya kollegor förstärka vårt team. Vi är påväg mot att bli branschledande vilket vi tycker är magiskt!
Som medarbetare är du med och bidrar med god stämning samt goda säljresultat.Vårt uppdrag är att revolutionera försäljnings- och marknadsföringsbranschen med nyskapande strategier ochfokuserar på att skapa varaktiga resultat och starka kundrelationer.

Vi söker dig som är:
Lösningsorienterad
Tålmodig
Stresstålig
Innehar god datorvana
Har en vinnarmentalitet



Din roll hos oss:
Du blir en central lagspelare i vår försäljningsstrategi och affärsutveckling, med fokus på outbound via telefon.
Du kommer att använda ditt kunnande för att etablera och underhålla långsiktiga kundrelationer via telefonförsäljning.
Du representerar våra innovativa tjänster och bidrar aktivt till vårt gemensamma mål.

Vi ser det som en merit om du:
Har bevisad erfarenhet inom försäljning och är målmedveten, särskilt inom telefonbaserad försäljning.
Besitter stark affärskunskap och är strategisk i ditt tänkande.
Är en skicklig kommunikatör och förhandlare, med starka färdigheter genom telefonkommunikation.
Trivs i en snabb och dynamisk miljö, och kan hantera flera projekt parallellt.

Krav:
Talar och skriver svenska obehindrat.
Ansvarstagande
Viljan att lyckas

Vad vi erbjuder:
En konkurrenskraftig lön i form av garantilön samtgenerös provisionsmodell.
Ett professionellt och stöttande arbetsklimat.
Centralt beläget kontor med super trevlig kollegor!
Exceptionella möjligheter för karriärutveckling

Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 månader.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan idag. Vi genomför intervjuer löpande och ser fram emot att välkomna dig till vår spännande resa. Visa mindre

försäljningsassistent till bilprisma i munka ljungby

Ansök    Jul 1    Randstad AB    Försäljningsassistent
Arbetsbeskrivning Är du en person som älskar att ge service åt både kunder och kollegor? Gillar du dessutom Toyota och Lexus som enligt oss gör världens bästa bilar? Och vill du fortsätta utvecklas och forma din karriär? Då är detta chansen! Ansvarsområden Som Försäljningsassistent på Bilprisma går du in i en ny och varierande roll som kommer byggas vidare utifrån behoven och hur du som person kan påverka den med dina egna kunskaper. Då vi har högt tryck... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Är du en person som älskar att ge service åt både kunder och kollegor? Gillar du dessutom Toyota och Lexus som enligt oss gör världens bästa bilar? Och vill du fortsätta utvecklas och forma din karriär? Då är detta chansen!

Ansvarsområden
Som Försäljningsassistent på Bilprisma går du in i en ny och varierande roll som kommer byggas vidare utifrån behoven och hur du som person kan påverka den med dina egna kunskaper.

Då vi har högt tryck på vår bilförsäljning söker vi dig som ska stärka upp vår säljavdelning samt fungera som hallvärd/hallvärdinna. 

Du kommer t ex att få ansvara för att:
ta emot och välkomna kunder med gott värdskap
göra första behovsanalysen och delge säljarna den
fördela inkommande samtal, vara vårt ansikte utåt
proaktiv bearbeta kunder
hantera viss administration
lämna och hämta bilar
ta hand om våra provkörningsbilar
färdigställa demobilar


Arbetstider
Deltid på 80% inledningsvis, fördelad måndag - fredag. Vissa lördagar samt helger vid ”Öppet hus” tillkommer. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, placering i Munka Ljungby. Du blir anställd av Bilprisma AB.

Kvalifikationer
Det viktigaste för att lyckas i rollen som Försäljningsassistent är att du kan och vill:
ta initiativ
överblicka helhet, och samtidigt har öga för detaljer som gör skillnad
ge den bästa servicen, även under högt tryck
leverera resultat, med ett prestigelöst sätt

Körkort B är ett krav, samt att du pratar och skriver svenska. Dina kunskaper i engelska ska vara goda och har du ett extra språk utöver det ser vi det som en tillgång. Du ska ha datavana och kunna Officepaketet.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
Har du erfarenhet från liknande roll är det bra, men det viktigaste är att du kan applicera relevant

Ansökan
2021-07-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande med hänsyn till semester. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Denna rekrytering är ett samarbete mellan Bilprisma och Randstad. Välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Nadia Milotti om du har frågor kring tjänsten eller processen, 0768554059 eller [email protected].

Om företaget
Bilprisma finns i Munka Ljungby och Örkelljunga. Vid vår anläggning i Munka Ljungby säljer och marknadsför vi Toyota och Lexus - samt reservdelar och tillbehör tillsammans med service och andra bilrelaterade tjänster. Vi är idag 13 anställda och arbetar utifrån att varje person som kommer till oss ska uppleva en kompetent, trevlig och familjär atmosfär. Vi är måna om såväl våra anställdas välbefinnande, som kunders förtroende att låta oss ta hand om deras bilaffär. Vår målsättning är också att Bilprisma skall minska påverkan på miljön så långt det är ekologiskt motiverat, tekniskt möjligt och ekonomiskt rimligt. Visa mindre

Försäljningsassistent till webbshop

Norsktalande försäljningsassistent till Webbshop Försäljningsassistent Webbshop Till en nyinrättad tjänst söker Unisport nu en norsktalande och serviceminded Försäljningsassistent Webbshop inom ett av våra affärsområden - Sports Equipment. Du kommer att arbeta mot den norska marknaden och supportera kunder online och via telefon. I rollen som Försäljningsassistent kommer du att ingå i ett passionerat och inspirerande team med kollegor från Sverige, Norge, ... Visa mer
Norsktalande försäljningsassistent till Webbshop
Försäljningsassistent Webbshop
Till en nyinrättad tjänst söker Unisport nu en norsktalande och serviceminded Försäljningsassistent Webbshop inom ett av våra affärsområden - Sports Equipment. Du kommer att arbeta mot den norska marknaden och supportera kunder online och via telefon.
I rollen som Försäljningsassistent kommer du att ingå i ett passionerat och inspirerande team med kollegor från Sverige, Norge, Danmark och Finland med fokus på att vägleda våra kunder vid inköp av sportutrustning. Dina närmaste kollegor, som du kommer att ha daglig kontakt med, jobbar i teamet i Hjärnarp samt i Askim i Norge.
Unisport säljer sportutrustning till både små och medelstora kunder samt till större kunder via projektförsäljning. Vi har en stor potential att öka vår omsättning på marknaden inom detta område.
Som Försäljningsassistent – B2B (Business to Business) - kommer du att tillhandahålla kundsupport genom att hjälpa befintliga kunder online och per telefon samt att löpande ta hand om nya kunder. Du måste ha ett intresse för digital utveckling och vara bra på att kommunicera och ha kontakt med kunder och kollegor såväl skriftligt som muntligt.
I din roll supporterar du dina kollegor, har daglig kundkontakt, använder telefon, PC och rapporteringssystem som dina arbetsredskap. Du har erfarenhet från arbete inom försäljning, ordermottagning, logistik samt e-handel. Hög vilja att lära sig nytt och vara nyfiken på utveckling, är nyckelfaktorer för att lyckas i tjänsten. Det är en fördel att vara intresserad av sport och träning.
Det är viktigt att du upprätthåller en hög kundservice och är noggrann, även i tider av högt tempo med många pågående aktiviteter. Du är van att ta hjälp av teamet, men även att fatta egna beslut vid behov och vara en god initiativtagare.
Om detta sammanfaller med dina kompetenser, motivation och bakgrund, vill gärna att du hör av dig!
Beskrivning av rollen
Ansvara för en helt ny webbutik i Norge samt utveckla och optimera detta koncept ytterligare
Löpande uppdatera våra system gällande leverantörsinformation, lagerhållning, produktbeskrivningar, fraktkostnader och leveranstider
Erbjuda god kundvård genom att svara på alla inkommande förfrågningar via e-post och telefon samt ansvara för att löpande svara på vår chattfunktion på hemsidan, som är öppen mellan kl. 08.00 -16.00 alla vardagar
Online-/ telefonförsäljning och kundservice
Användning av digitala verktyg
Hjälpa våra säljare genom att registrera och uppdatera kund- och leverantörsprofiler, göra samt följa upp beställningar, kvalitetssäkra våra processer, fakturering etc i alla våra system
Kartlägga och kontakta potentiella kunder för införsäljning av vår webbutik och våra produkter
Intern rapportering för avdelningen
Kontaktansvarig internt och externt för den norska avdelningen inom Sports Equipment

Din bakgrund / Kvalifikationer
Erfarenhet av att utföra och följa upp försäljning via webbutik
Erfarenhet av kundservice och försäljningsprocesser, gärna från e-handel i en kommersiell försäljningsorganisation
God IT-kompetens samt bekant med Dynamics CRM (Customer Relations Management) och ERP-system (affärssystem), Sharepoint och andra Office365-program eller liknande system
Goda kunskaper i norska och engelska i tal och skrift
Egenskaper
Systematisk, strukturerad och god förmåga att arbeta självständigt
God samarbetsförmåga, lösningsorienterad och flexibel inom en mängd olika arbetsuppgifter
Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål
Du vill utveckla dina befintliga kompetenser och är nyfiken på att utforska nya möjligheter inom Sports Equipments erbjudande tillsammans med dina kunder och ditt team

Du erbjuds
En nyinrättad position, där du medverkar i utveckling av rollen
Eget ansvar med varierande arbetsuppgifter
Att ingå i ett tight och kompetent team, där fokus ligger på att erbjuda en fantastik kundupplevelse!

Välkommen med din ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 28 november. Vi tillämpar löpande urval, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.
För vidare information kring tjänsten kontakta Stig Henriksen: [email protected], +45 92 92 56 56.
Om Unisport
Unisport är marknadsledande inom idrottsanläggningar och aktivitetsytor i de nordiska länderna. Företaget har ca 350 anställda med en omsättning på 146 miljoner euro. Huvudkontoret ligger i Helsingfors. Företagen inom Unisport är verksamma i Finland, Sverige, Norge och Danmark och kompletterar varandra produktmässigt och geografiskt.
I Sverige har vi verksamheter i Hjärnarp, Landskrona, Stockholm, Göteborg och Ljungaverk
Målet är att nå en betydande försäljningstillväxt och att bli en ledande nordeuropeisk helhetsleverantör, vars koncept ger de bästa förutsättningarna för idrottare och åskådare.
Live to move. Move to live. Visa mindre

Marknadsansvarig för sociala medier

Verksamhetsbeskrivning Företaget ljussätter utemiljöer, och har agenturen för varumärket in-lite. Kunderna består av professionella installatörer, arkitekter, återförsäljare samt konsumenter. Arbetsuppgifter Ansvara för våra sociala medier, såsom Instagram, Facebook, Linkedin etc Ansvara för att ta fram material till vår hemsida Sköta utskick till våra samarbetspartners Kundservice Utbildning/Erfarenhet Mycket goda kunskaper inom sociala medier Svenska... Visa mer
Verksamhetsbeskrivning
Företaget ljussätter utemiljöer, och har agenturen för varumärket in-lite.
Kunderna består av professionella installatörer, arkitekter, återförsäljare samt konsumenter.

Arbetsuppgifter
Ansvara för våra sociala medier, såsom Instagram, Facebook, Linkedin etc
Ansvara för att ta fram material till vår hemsida
Sköta utskick till våra samarbetspartners
Kundservice

Utbildning/Erfarenhet
Mycket goda kunskaper inom sociala medier
Svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
Officepaketet Visa mindre

Tysktalande säljare

Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt h... Visa mer
Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt har vi nu även tilldelats utmärkelserna DI Gasell 2016 & 2017 samt Superföretag 2016. Vi är en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt och stora ambitioner.

Med omdömen som ”Exzellente Unterstützung, Alles vorbildlich abgelaufen, Volle Zufriedenheit mit dem Service...”, och 4,8 av 5 i TrustScore söker nu Räckesbutiken dig som, utöver att vara en fena på tyska, brinner för försäljning, kundkontakt och service och vill bli en del av säljteamet som tillsammans ska göra 2021 oförglömligt. 
 
Just nu förbereder, stärker och utvecklar vi säljorganisationen och dess medarbetare för ännu en ny säsong med hög kundtillströmning och försäljning. Räckesbutiken är en av norra Europas största leverantör utav glasräcken på nätet och nu söker vi dig för att hjälpa oss att nå våra högt uppsatta mål i vår satsning under 2021 där just vår tyska marknad spelar en viktig roll.
 
Älskar du kundkontakt via telefon, mail och chatt? Drivs du av att nå mål och leverera resultat och gillar du att ha roligt på ditt arbete? Har du näsa för vad och hur man skapar goda affärer? Är du du förtroendeskapande i ditt sätt att vara och agera? Skynda dig i så fall in med din ansökan till tjänsten som ”Säljare Tyskland” på Räckesbutiken i Ängelholm. 
 
Du kommer att ingå i vårt befintliga säljteam som idag består utav tio medarbetare.
Tjänsten är tidsbegränsad, med möjlighet för förlängning.
Du förväntas kunna hantera tyska språket på ett professionellt och förtroendeingivande sätt i både tal och skrift. Vi söker efter en lättsam, kommunikativ och samarbetsvillig lagspelare. Utöver tyskan bör du kunna antingen svenska eller engelska på hög nivå.
  
Att ge god service och driva försäljning på ett ärligt sätt ser vi som en självklarhet. Vi vill att våra kunders upplevelse av Räckesbutiken ska vara utöver det vanliga. Vi är ett företag som tror på att om vi har roligt så har våra kunder roligt. Hoppas att du vill bidra med ännu mer humor genom ditt sätt att vara. Våra produkter är flexibla och anpassas efter våra kunders behov vilket även kännetecknar oss i personalen på Räckesbutiken. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Ängelholm.
 
Är du beredd att utmana dina egna och företagets begränsningar så skicka in en ansökan. Urval och intervjuer kommer att göras löpande så vänta inte med att skicka din ansökan. Har du frågor till tjänsten ber vi att de i första hand kommer via mail.
 
Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum.
 
Vi undanber oss samtal och erbjudande från rekryteringsföretag och andra som vill sälja annonser kopplat till denna platsannons. Visa mindre

Tysktalande Säljare

Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt h... Visa mer
Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt har vi nu även tilldelats utmärkelserna DI Gasell 2016 & 2017 samt Superföretag 2016. Vi är en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt och stora ambitioner.

Med omdömen som ”Exzellente Unterstützung, Alles vorbildlich abgelaufen, Volle Zufriedenheit mit dem Service...”, och 9,3 av 10 i TrustScore söker nu Räckesbutiken dig som brinner för försäljning, kundkontakt och service och vill bli en del av säljteamet som tillsammans ska göra 2021 oförglömligt. 
 
Just nu förbereder, stärker och utvecklar vi säljorganisationen och dess medarbetare för ännu en ny säsong med hög kundtillströmning och försäljning. Räckesbutiken är en utav norra Europas största leverantör utav glasräcken på nätet och nu söker vi dig för att hjälpa oss att nå våra högt uppsatta mål i vår satsning under 2021. 
 
Älskar du kundkontakt via telefon, mail och chatt? Drivs du av att nå mål och leverera resultat och gillar du att ha roligt på ditt arbete? Har du näsa för vad och hur man skapar goda affärer? Är du du förtroendeskapande i ditt sätt att vara och agera? Skynda dig i så fall in med din ansökan till tjänsten som ”Tysktalande Säljare” på Räckesbutiken i Ängelholm. 
 
För att klara arbetets alla moment krävs att du både muntligt och skriftligt kan hantera språket (tyska) som tjänsten avser på ett förtroendeingivande och värdeskapande sätt. Denna färdighet är en nödvändighet för tjänsten och kan därför komma att testas genom arbetsprov.
 
Du kommer att ingå i vårt befintliga säljteam som idag består utav sex medarbetare.
Tjänsten är till en början tidsbegränsad men naturligtvis finns möjligheter till förlängning utav tjänstgörings perioden när vi ser resultatet av arbetet. Värt att känna till är att vår tyska marknad är en utav de största och mest expansiva just nu.
  
Att ge god service och driva försäljning på ett ärligt sätt ser vi som en självklarhet. Vi vill att våra kunders upplevelse av Räckesbutiken ska vara utöver det vanliga. Vi är ett företag som tror på att om vi har roligt så har våra kunder roligt. Hoppas att du vill bidra med ännu mer humor genom ditt sätt att vara. Våra produkter är flexibla och anpassas efter våra kunders behov vilket även kännetecknar oss i personalen på Räckesbutiken. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Ängelholm.
 
Är du beredd att utmana dina egna och företagets begränsningar så skicka in en ansökan. Urval och intervjuer kommer att göras löpande så vänta inte med att skicka din ansökan. Har du frågor till tjänsten ber vi att de i första hand kommer via mail.
 
Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum.
 
Vi undanber oss samtal och erbjudande från rekryteringsföretag och andra som vill sälja annonser kopplat till denna platsannons. Visa mindre

Nordisk säljare

Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt h... Visa mer
Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt har vi nu även tilldelats utmärkelserna DI Gasell 2016 & 2017 samt Superföretag 2016. Vi är en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt och stora ambitioner.

Med kundomdömen som ”Bästa leverantör någonsin”, “Sjukt nöjd från början till slut”, och 4,7 av 5 i TrustScore söker nu Räckesbutiken dig som brinner för försäljning, kundkontakt och service och vill bli en del av säljteamet som tillsammans ska göra 2021 oförglömligt. 
 
Just nu förbereder, stärker och utvecklar vi säljorganisationen och dess medarbetare för ännu en ny säsong med hög kundtillströmning och försäljning. Räckesbutiken är en av norra Europas största leverantör utav glasräcken på nätet och nu söker vi dig för att hjälpa oss att nå våra högt uppsatta mål i vår satsning under 2021.
 
Älskar du kundkontakt via telefon, mail och chatt? Drivs du av att nå mål och leverera resultat och gillar du att ha roligt på ditt arbete? Har du näsa för vad och hur man skapar goda affärer? Är du du förtroendeskapande i ditt sätt att vara och agera? Skynda dig i så fall in med din ansökan till tjänsten som ”Säljare Norden” på Räckesbutiken i Ängelholm. 
 
Du kommer att ingå i vårt befintliga säljteam som idag består utav tio medarbetare.
Tjänsten är tidsbegränsad, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är tillgänglig till följd av en planerad lite längre sjukskrivning.  Du förväntas behärska och känna dig trygg i att kommunicera på “nordiska”, det innebär först och främst att du har förståelse för norska i både tal och text, du behöver ej kunna prata norska, men det är självklart mycket meriterande! 
  
Att ge god service och driva försäljning på ett ärligt sätt ser vi som en självklarhet. Vi vill att våra kunders upplevelse av Räckesbutiken ska vara utöver det vanliga. Vi är ett företag som tror på att om vi har roligt så har våra kunder roligt. Hoppas att du vill bidra med ännu mer humor genom ditt sätt att vara. Våra produkter är flexibla och anpassas efter våra kunders behov vilket även kännetecknar oss i personalen på Räckesbutiken. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Ängelholm.
 
Är du beredd att utmana dina egna och företagets begränsningar så skicka in en ansökan. Urval och intervjuer kommer att göras löpande så vänta inte med att skicka din ansökan. Har du frågor till tjänsten ber vi att de i första hand kommer via mail.
 
Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum.
 
Vi undanber oss samtal och erbjudande från rekryteringsföretag och andra som vill sälja annonser kopplat till denna platsannons. Visa mindre

Dansktalande säljare

Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt h... Visa mer
Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt har vi nu även tilldelats utmärkelserna DI Gasell 2016 & 2017 samt Superföretag 2016.

Vill du vara med och skapa den bästa möjliga köpupplevelsen för våra danska kunder? "Flot service og lækre produkter!" "Har oplevet en fantastisk god service fra den medarbejder, der under hele forløbet betjente mig."
 
Vill du vara ansiktet utåt och arbeta tillsammans med drivna kollegor som vill samma sak och trivs med varandra? Vill du vara med och påverka samt medverka till att vi på Räckesbutiken levererar något utöver det vanliga? Då bör du definitivt läsa vidare, kanske är det precis dig vi letar efter.
 
På Räckesbutiken, där ser vi till att skapa något unikt för varje kund. Genom våra 8st landsunika hemsidor beställer våra kunder måttanpassade glasräcken och ledstänger, som därefter tillverkas hos oss i Ängelholm och till slut levereras hem till dörren. Våra produkter finns hos nöjda kunder hela vägen från det nordligaste Norge till Korsika i söder.
Besök www.räckesbutiken.se eller www.gelaenderbutikken.dk för att få veta mer om oss och våra produkter.
 
Du kommer arbeta tillsammans med flertalet andra säljare och även ha support utav vår Backofficeavdelning. Därför är det viktigt att du trivs i grupp och ser det som extra motiverande att få göra saker ihop med andra, tillsammans är vi ändå starkast. Självklart behöver du även klara av att arbeta självständigt, strukturerat och med stor ansvarskänsla.
 
Mestadels möter och kommunicerar du på danska med kunder via telefon, mail och chatt. Med kunder över stora delar av norra Europa, så har vi såklart en avdelning med flertalet olika språk. Du förväntas att kunna danska på en professionell nivå, gärna modersmål. Mycket bra kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift, är även något du bör ha. Vi pratar svenska på företaget och det är självklart en fördel att kunna det, men inget krav. 
 
Hos oss är ingen kund den andra lik, alla har olika utmaningar och önskningar för sitt räckesprojekt. Det är just detta som gör ditt jobb hos oss extra roligt och varierande. Vi tror på långsiktiga kundrelationer och gör alltid vårt bästa för att varje kund ska känna sig unik och bli nöjd med såväl service som produkt. Förstår du värdet av relationsskapande försäljning, då kommer du förmodligen trivas i tjänsten.
 
Du kommer primärt att hjälpa våra danska kunder hela vägen från fundering till lagd beställning. Ibland går det fort och ibland tar det längre tid, oavsett så hjälper du kunderna med såväl engagemang som lösningsfokus. Vi har högt uppsatta mål och vi behöver dig som trivs med det, som är redo att utmana både målen och dig själv samt vill fira när vi tillsammans slår dom.
 
Nu sitter du kanske och funderar på vilka egenskaper som krävs för att lyckas i rollen och arbetet. I punktform tror vi det skulle se ut ungefär såhär:
 
* driv och engagemang - du vill något och du tycker det är roligt
* fokus och struktur - nu jobbar vi och var börjar jag
* målmedvetenhet och resultatfokus - om jag gör såhär kommer detta hända
* kommunikativ och lyssnande - förståelse för både det som sägs och det som inte sägs
* ansvarsfull och energifull - du tar ansvar för ditt arbete och även för andras när det behövs
 
Vi gillar att skratta och ha roligt. Vi ser såklart att även du vill bidra till god stämning och massor med humor. Vem du är, vad du brinner för och vad du vill bidra med kommer att värderas högt. Vi, tillsammans på avdelningen, har stor möjlighet att påverka vårt arbete och utveckla det vi tror på. Så det blir extra bra om även du har denna ambition. Du kanske har det naturligt i dig eller så blir du stimulerad av andras idéer och är en fena på att ta saker från idé till handling.
 
Du kommer arbeta i helt nybyggda lokaler med egen träningslokal, spännande kunder, en unik produkt och med riktigt härliga kollegor.
 
Välkommen med din ansökan.
 
Vi tillämpar löpande urval. Vid eventuella frågor kring tjänsten, så uppskattar vi att kontakten sker via mail i första hand.
 
Vi undanber oss samtal och erbjudanden från rekryteringsföretag och andra som vill sälja annonser kopplat till denna platsannons. Visa mindre

Tysktalande Säljare

Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt h... Visa mer
Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt har vi nu även tilldelats utmärkelserna DI Gasell 2016 & 2017 samt Superföretag 2016. Vi är en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt och stora ambitioner.

Med omdömen som ”Exzellente Unterstützung, Alles vorbildlich abgelaufen, Volle Zufriedenheit mit dem Service...”, och 9,3 av 10 i TrustScore söker nu Räckesbutiken dig som brinner för försäljning, kundkontakt och service och vill bli en del av säljteamet som tillsammans ska göra 2021 oförglömligt. 
 
Just nu förbereder, stärker och utvecklar vi säljorganisationen och dess medarbetare för ännu en ny säsong med hög kundtillströmning och försäljning. Räckesbutiken är en utav norra Europas största leverantör utav glasräcken på nätet och nu söker vi dig för att hjälpa oss att nå våra högt uppsatta mål i vår satsning under 2021. 
 
Älskar du kundkontakt via telefon, mail och chatt? Drivs du av att nå mål och leverera resultat och gillar du att ha roligt på ditt arbete? Har du näsa för vad och hur man skapar goda affärer? Är du du förtroendeskapande i ditt sätt att vara och agera? Skynda dig i så fall in med din ansökan till tjänsten som ”Tysktalande Säljare” på Räckesbutiken i Ängelholm. 
 
För att klara arbetets alla moment krävs att du både muntligt och skriftligt kan hantera språket (tyska) som tjänsten avser på ett förtroendeingivande och värdeskapande sätt. Denna färdighet är en nödvändighet för tjänsten och kan därför komma att testas genom arbetsprov.
 
Du kommer att ingå i vårt befintliga säljteam som idag består utav sex medarbetare.
Tjänsten är till en början tidsbegränsad men naturligtvis finns möjligheter till förlängning utav tjänstgörings perioden när vi ser resultatet av arbetet. Värt att känna till är att vår tyska marknad är en utav de största och mest expansiva just nu.
  
Att ge god service och driva försäljning på ett ärligt sätt ser vi som en självklarhet. Vi vill att våra kunders upplevelse av Räckesbutiken ska vara utöver det vanliga. Vi är ett företag som tror på att om vi har roligt så har våra kunder roligt. Hoppas att du vill bidra med ännu mer humor genom ditt sätt att vara. Våra produkter är flexibla och anpassas efter våra kunders behov vilket även kännetecknar oss i personalen på Räckesbutiken. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Ängelholm.
 
Är du beredd att utmana dina egna och företagets begränsningar så skicka in en ansökan. Urval och intervjuer kommer att göras löpande så vänta inte med att skicka din ansökan. Har du frågor till tjänsten ber vi att de i första hand kommer via mail.
 
Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum.
 
Vi undanber oss samtal och erbjudande från rekryteringsföretag och andra som vill sälja annonser kopplat till denna platsannons. Visa mindre

Säljare Sverige

Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt h... Visa mer
Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz & Frankrike. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, https://www.rackesbutiken.se och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutiken mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre – Ängelholm". Tack vare vår tillväxt har vi nu även tilldelats utmärkelserna DI Gasell 2016 & 2017 samt Superföretag 2016. Vi är en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt och stora ambitioner.

Med kundomdömen som ”Bästa leverantör någonsin”, “Sjukt nöjd från början till slut”, och 4,7 av 5 i TrustScore söker nu Räckesbutiken dig som brinner för försäljning, kundkontakt och service och vill bli en del av säljteamet som tillsammans ska göra 2021 oförglömligt. 
 
Just nu förbereder, stärker och utvecklar vi säljorganisationen och dess medarbetare för ännu en ny säsong med hög kundtillströmning och försäljning. Räckesbutiken är en av norra Europas största leverantör utav glasräcken på nätet och nu söker vi dig för att hjälpa oss att nå våra högt uppsatta mål i vår satsning under 2021. 
 
Älskar du kundkontakt via telefon, mail och chatt? Drivs du av att nå mål och leverera resultat och gillar du att ha roligt på ditt arbete? Har du näsa för vad och hur man skapar goda affärer? Är du du förtroendeskapande i ditt sätt att vara och agera? Skynda dig i så fall in med din ansökan till tjänsten som ”Säljare Sverige” på Räckesbutiken i Ängelholm. 
 
Du kommer att ingå i vårt befintliga säljteam som idag består utav sex medarbetare.
Tjänsten är till en början tidsbegränsad men naturligtvis finns möjligheter till förlängning utav tjänstgörings perioden när vi ser resultatet av arbetet. Du förväntas kunna hantera svenska på modersmålsnivå och ha mycket kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift.
  
Att ge god service och driva försäljning på ett ärligt sätt ser vi som en självklarhet. Vi vill att våra kunders upplevelse av Räckesbutiken ska vara utöver det vanliga. Vi är ett företag som tror på att om vi har roligt så har våra kunder roligt. Hoppas att du vill bidra med ännu mer humor genom ditt sätt att vara. Våra produkter är flexibla och anpassas efter våra kunders behov vilket även kännetecknar oss i personalen på Räckesbutiken. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Ängelholm.
 
Är du beredd att utmana dina egna och företagets begränsningar så skicka in en ansökan. Urval och intervjuer kommer att göras löpande så vänta inte med att skicka din ansökan. Har du frågor till tjänsten ber vi att de i första hand kommer via mail.
 
Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum.
 
Vi undanber oss samtal och erbjudande från rekryteringsföretag och andra som vill sälja annonser kopplat till denna platsannons. Visa mindre

Fransktalande säljare

Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Österrike, Frankrike , Tyskland och Schweiz. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, http://www.rackesbutiken.se , och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutikens ägare mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre - Ängelholm". Tack vare vår... Visa mer
Räckesbutiken är ett ungt och innovativt företag som säljer räcken för altaner, balkonger och inomhusmiljöer via Internet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Österrike, Frankrike , Tyskland och Schweiz. Kunderna skräddarsyr på egen hand sitt räcke på vår webbsida, http://www.rackesbutiken.se , och får varorna levererade hem till dörren. Räckesbutikens ägare mottog under 2012 Erik Paulsson stipendiet "Årets entreprenörer på Bjäre - Ängelholm". Tack vare vår tillväxt har vi tilldelats utmärkelserna "DI Gasell" och "Superföretag" för tredje året i rad under 2018.

Vill du vara med och skapa den bästa möjliga köpupplevelsen? Vill du vara ansiktet utåt och arbeta tillsammans med drivna kollegor som vill samma sak och trivs med varandra? Vill du vara med och påverka samt medverka till att vi på Räckesbutiken levererar något utöver det vanliga? Är du dessutom en "fena" på franska? Då bör du definitivt läsa vidare, kanske är det precis dig vi letar efter.
 
På Räckesbutiken, där ser vi till att skapa något unikt för varje kund. Genom våra 8st landsunika hemsidor beställer våra kunder måttanpassade glasräcken och ledstänger, som därefter tillverkas hos oss i Ängelholm och till slut levereras hem till dörren. Våra produkter finns hos nöjda kunder hela vägen från det nordligaste Norge till Korsika i söder.
 
Vår nuvarande säljare med fokus på franska marknaden går på mammaledighet och därmed söker vi en ny driven säljare för att komplettera vår avdelning – tjänsten är ett vikariat på ca. 6 månader, men med möjlighet till förlängning för rätt person.
Du kommer arbeta tillsammans med fyra andra säljare och även ha support utav vår Backofficeavdelning. Därför är det viktigt att du trivs i grupp och ser det som extra motiverande att få göra saker ihop med andra, tillsammans är vi ändå starkast. Självklart behöver du även klara av att arbeta självständigt, strukturerat och med stor ansvarskänsla.
 
Mestadels möter och kommunicerar du med kunder via telefon, mail och chatt. Det är därför av yttersta vikt att du kan franska på en professionell i såväl tal som skrift.

Med kunder över stora delar av norra Europa, så har vi såklart en avdelning med flertalet olika språk. Du förväntas kunna hantera franska på professionell nivå och ha mycket bra kunskaper i engelska eller svenska.
 
Hos oss är ingen kund den andra lik, alla har olika utmaningar och önskningar för sitt räckesprojekt. Det är just detta som gör ditt jobb hos oss extra roligt och varierande. Vi tror på långsiktiga kundrelationer och gör alltid vårt bästa för att varje kund ska känna sig unik och bli nöjd med såväl service som produkt. Förstår du värdet av relationsskapande försäljning, då kommer du förmodligen trivas i tjänsten.
 
Du kommer att hjälpa våra kunder hela vägen från fundering till lagd beställning. Ibland går det fort och ibland tar det längre tid, oavsett så hjälper du kunderna med såväl engagemang som lösningsfokus. Vi har högt uppsatta mål och vi behöver dig som trivs med det, som är redo att utmana både målen och dig själv samt vill fira när vi tillsammans slår dom.
 
Nu sitter du kanske och funderar på vilka egenskaper som krävs för att lyckas i rollen och arbetet. I punktform tror vi det skulle se ut ungefär såhär:
 
* driv och engagemang - du vill något och du tycker det är roligt
* fokus och struktur - nu jobbar vi och var börjar jag
* målmedvetenhet och resultatfokus - om jag gör såhär kommer detta hända
* kommunikativ och lyssnande - förståelse för både det som sägs och det som inte sägs
* ansvarsfull och energifull - du tar ansvar för ditt arbete och även för andras när det behövs
 
Vi gillar att skratta och ha roligt. Vi ser såklart att även du vill bidra till god stämning och massor med humor. Vad du kan och har för bakgrund, det är mindre viktigt. Fast vem du är, vad du brinner för och vad du vill bidra med kommer att värderas högt. Vi, tillsammans på avdelningen, har stor möjlighet att påverka vårt arbete och utveckla det vi tror på. Så det blir extra bra om även du har denna ambition. Du kanske har det naturligt i dig eller så blir du stimulerad av andras idéer och är en fena på att ta saker från idé till handling.
 
Du kommer arbeta i helt nybyggda lokaler med egen träningslokal, spännande kunder, en unik produkt och med riktigt härliga kollegor.
 
Välkommen med din ansökan.
 
Vi tillämpar löpande urval. Vid eventuella frågor kring tjänsten, så uppskattar vi att kontakten sker via mail i första hand. Vi kan komma göra språktest för bedömning utav franskan.
 
Vi undanber oss samtal och erbjudanden från rekryteringsföretag och andra som vill sälja annonser kopplat till denna platsannons. Visa mindre